criterion-sm dice-lg ea-starwars-lg instagram lucasfilm-lg motive-lg twitch you-tube
July Community Calendar
Obi-Wan Kenobi Community Quests

That's it, game over man...

A_C0NFU53D_SH03
581 posts Member
edited June 2018
...Last Man On Earth was cancelled. I know it wasn't that popular but it had it's moments and I'm really going to miss it. Aside from that I'm excited about the new mode and heroes in fall! Do you guys think it's gonna come in September or October? I seriously doubt they'd stretch it to November.

Replies

  • GenxDarchi
    7721 posts Member
    Dang. I was looking forward to that. It sucks. I am also excited for that, and the unconfirmed content that might pop up in-between.
    You guys are gonna make me rich......
    Xbox G-tag
    XJO461
    That Specialist rework was disappointing.
    nceaq2h23fqj.png



  • GenxDarchi wrote: »
    Dang. I was looking forward to that. It sucks. I am also excited for that, and the unconfirmed content that might pop up in-between.

    Oh yeah definitely. Maybe we'll get a clone commando and droidekas. That would be amazing.
  • GenxDarchi
    7721 posts Member
    GenxDarchi wrote: »
    Dang. I was looking forward to that. It sucks. I am also excited for that, and the unconfirmed content that might pop up in-between.

    Oh yeah definitely. Maybe we'll get a clone commando and droidekas. That would be amazing.

    Idk about that, but either way, One can hope for it, but hope cannot save us. Sorry, had to say it before @Empire_TW did lol.
    You guys are gonna make me rich......
    Xbox G-tag
    XJO461
    That Specialist rework was disappointing.
    nceaq2h23fqj.png



  • GenxDarchi wrote: »
    GenxDarchi wrote: »
    Dang. I was looking forward to that. It sucks. I am also excited for that, and the unconfirmed content that might pop up in-between.

    Oh yeah definitely. Maybe we'll get a clone commando and droidekas. That would be amazing.

    Idk about that, but either way, One can hope for it, but hope cannot save us. Sorry, had to say it before @Empire_TW did lol.

    Rebellions are built on hope!
  • Empire_TW
    6081 posts Member
    GenxDarchi wrote: »
    GenxDarchi wrote: »
    Dang. I was looking forward to that. It sucks. I am also excited for that, and the unconfirmed content that might pop up in-between.

    Oh yeah definitely. Maybe we'll get a clone commando and droidekas. That would be amazing.

    Idk about that, but either way, One can hope for it, but hope cannot save us. Sorry, had to say it before @Empire_TW did lol.

    All the threads that require my presence always pop up when I'm away :(
    GenxDarchi wrote: »
    GenxDarchi wrote: »
    Dang. I was looking forward to that. It sucks. I am also excited for that, and the unconfirmed content that might pop up in-between.

    Oh yeah definitely. Maybe we'll get a clone commando and droidekas. That would be amazing.

    Idk about that, but either way, One can hope for it, but hope cannot save us. Sorry, had to say it before @Empire_TW did lol.

    Rebellions are built on hope!

    Hope...
    tewthn6hf20r.jpg
    Janina Gavankar/Iden Versio Fan
    hojevrxvarht.png
    PSN: Empire_TW. Twitter: Empire_TW. Youtube: Empire_TW.
  • IronSoldier
    3539 posts SWBF Senior Moderator
    Half off topic and half part of existing threads. So i'll close this. Feel free to contribute to the existing threads (roadmap) and feel free to post in off topic about Last Man On Earth.

    /Closed
This discussion has been closed.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!