criterion-sm dice-lg ea-starwars-lg instagram lucasfilm-lg motive-lg twitch you-tube

Leave HvV the way it is.

13Next

Replies

  • Zirius wrote: »
    KresusFIN wrote: »
    Running to regroup with your friends and fighting alongside them when they respawn = Ok. This is fine.

    Running to not die because you're trash with no business in the game to begin with = Don't do this.

    Regarding the 2nd point: So the bad players shouldn't play the game, cuz yeah, not everyone can be pro. I like your logic. Running doesn't necessarily mean a player is "trash". Gotta love this attitude lol.

    I mean I like your attitude of what playing a game is. Running in circles not doing a single point of damage to the enemy. If anything there should be a vote kick for players like this.

    Well If that's the case, this is right, as well as hiding in the walls as Xen said, those are another stories and are not acceptable lol. And I assure you, that's not my attitude :). Running helps if you wanna regroup or try recovering hp for example. In fact, these are the only reasons I think.
  • Zirius wrote: »
    Zirius wrote: »
    KresusFIN wrote: »
    Running to regroup with your friends and fighting alongside them when they respawn = Ok. This is fine.

    Running to not die because you're trash with no business in the game to begin with = Don't do this.

    Regarding the 2nd point: So the bad players shouldn't play the game, cuz yeah, not everyone can be pro. I like your logic. Running doesn't necessarily mean a player is "trash". Gotta love this attitude lol.

    I mean I like your attitude of what playing a game is. Running in circles not doing a single point of damage to the enemy. If anything there should be a vote kick for players like this.

    Well If that's the case, this is right, as well as hiding in the walls as Xen said, those are another stories and are not acceptable lol. And I assure you, that's not my attitude :). Running helps if you wanna regroup or try recovering hp for example. In fact, these are the only reasons I think.

    Running to regain the high ground. ;)
    ZI7BNkU.gif
    ^Maximum the Hormone - Alien^
    (Sort of an atypical/joke song, all their other songs are way better)

    Gamertag: Billkwando
    Find me circling, and crashing, in Starfighter Assault.
  • The best way to have fun with the current HvV is to just not play it. It is by far the worst mode in the game due to runners and campers.
  • Happen to agree that HvV is probably the best it's been since launch. The whole idea has flaws so it will never be perfect
  • HvV is what makes this game. The only way to make it better is to get rid of PT content
  • JediJulius
    218 posts Member
    edited December 2018
    If they do leave the target system as it is, then they really need to have some system to penalize just running away forever (I'm talking minutes, not just that 15-30 seconds to regroup as a team) and fix map exploits. Yavin IV and Mos Eisley are just terrible to play because of the little exploits here and there and Boba Fett in particular can swing entire games on a big map thanks to his jetpack and the current system.

    Then there's stun locking, saber block spam, mediocre matchmaking, and AFK people that are additional issues.

    I'm in favor of HvV becoming Hero Blast, but if they don't change in then they really need to at patch the current system before they finish supporting the game. The mode works when everyone gets in there and participates, but otherwise its a chore.
    Post edited by JediJulius on
  • TjPunx wrote: »
    HvV is what makes this game. The only way to make it better is to get rid of PT content

    False.
    You guys are gonna make me rich......
    Xbox G-tag
    XJO461
    That Specialist rework was disappointing.
    nceaq2h23fqj.png



Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!