criterion-sm dice-lg ea-starwars-lg instagram lucasfilm-lg motive-lg twitch you-tube

Night Ops Event is so nice

I'm actually really enjoying NIGHT Ops event, like who needs those pesky day maps when we can play fewer maps but they are all during the NIGHT. Fewer maps being available is so great too and it is really great that the few that we do have are all NIGHT
izzcurvvdfhg.jpg
Janina Gavankar/Iden Versio Fan
p0glkjvppdfa.png
PSN: Empire_TW. Twitter: Empire_TW. Youtube: Empire_TW.

Replies

  • lmao I played daytime Endor when I accidentally booted the game up first day

    May as well just call it the less maps event now. There's no theme except they deleted half the maps and give 2x the XP
    61tgj36mc1n9.png

    Founding member and commissar in chief of the Church of Janina. PSN: HanGerrelShot1st
  • Day time maps are for nEwBz!
    PSN: BucksawBoushh
  • So the sun isn’t getting darker after all..
    zzwptdfip6uv.gif


    I'm the arbiter of consumer satisfaction
  • Lagodaki wrote: »
    So the sun isn’t getting darker after all..

    bcbq936myh4b.gif
    #infantrylivesmatter
  • lmao I played daytime Endor when I accidentally booted the game up first day

    May as well just call it the less maps event now. There's no theme except they deleted half the maps and give 2x the XP

    50% fewer maps now, 75% fewer maps later how great!!!
    Lagodaki wrote: »
    So the sun isn’t getting darker after all..

    Guess I'll never know because that map has been removed from the game for now.
    Janina Gavankar/Iden Versio Fan
    p0glkjvppdfa.png
    PSN: Empire_TW. Twitter: Empire_TW. Youtube: Empire_TW.
  • I hate it, especially kashyyyk with the constant explosions from the MTT, my sight feels like Han after he's been defrosted from the carbonate.


    gjvqqsveisfo.gif
  • I feel like we've been trolled :D
  • Yeah I had sunrise/sunset Naboo on GA. Didn’t feel very dark, pretty map though.
  • Versatti wrote: »
    Yeah I had sunrise/sunset Naboo on GA. Didn’t feel very dark, pretty map though.

    There are maps that clearly aren't night maps, but are put in to presumably pad the map count. Which is funny because then they are inadvertently acknowledging that limiting maps is unideal, and at the same time the whole premise for the event is lost because it's not a night map event when many of the maps aren't even at night.

    Take Jabba's Palace for example, which came up multiple times in small modes during this weekend. What is the idea there? That it could potentially be night outside so it counts as a night map? The whole appeal of a night-time environment is fighting in said environment, not fighting in a well-lit, indoor area because maybe it's bedtime for Jabba.

    Basically the whole thing makes absolutely zero sense and these are just shenanigans used to beef up the calendar/roadmap
    Sorry DICE just calling it like I see it

    J4BdWMI.gif
    Add weapons or bad things are going to happen
    Dbeh6cI.gif
  • Relmets wrote: »
    Versatti wrote: »
    Yeah I had sunrise/sunset Naboo on GA. Didn’t feel very dark, pretty map though.

    There are maps that clearly aren't night maps, but are put in to presumably pad the map count. Which is funny because then they are inadvertently acknowledging that limiting maps is unideal, and at the same time the whole premise for the event is lost because it's not a night map event when many of the maps aren't even at night.

    Take Jabba's Palace for example, which came up multiple times in small modes during this weekend. What is the idea there? That it could potentially be night outside so it counts as a night map? The whole appeal of a night-time environment is fighting in said environment, not fighting in a well-lit, indoor area because maybe it's bedtime for Jabba.

    Basically the whole thing makes absolutely zero sense and these are just shenanigans used to beef up the calendar/roadmap
    Sorry DICE just calling it like I see it

    J4BdWMI.gif

    I thought I heard somewhere that they were gonna turn the lights of in Jabba's palace but I guess that was too hard.
    Janina Gavankar/Iden Versio Fan
    p0glkjvppdfa.png
    PSN: Empire_TW. Twitter: Empire_TW. Youtube: Empire_TW.
  • Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.
  • Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.

    Maybe fixing a lore text on a skin or something will make you come running back instead.
    Janina Gavankar/Iden Versio Fan
    p0glkjvppdfa.png
    PSN: Empire_TW. Twitter: Empire_TW. Youtube: Empire_TW.
  • IcedFreon
    652 posts Member
    edited February 18
    Empire_TW wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.

    Maybe fixing a lore text on a skin or something will make you come running back instead.

    God of War and Resident Evil 2 were fun this weekend
  • Empire_TW wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.

    Maybe fixing a lore text on a skin or something will make you come running back instead.

    Further AI improvements to the Tako Chickens would have me running back in to play.
    Knights of Gareth
    XBL- JsOnMyFett 13
  • Piscettios wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.

    Maybe fixing a lore text on a skin or something will make you come running back instead.

    Further AI improvements to the Tako Chickens would have me running back in to play.

    Lol forgot about that improvement. A day that will live in infamy
    #infantrylivesmatter
  • Piscettios wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.

    Maybe fixing a lore text on a skin or something will make you come running back instead.

    Further AI improvements to the Tako Chickens would have me running back in to play.

    The work that went into that chicken is worth paying full price again alone, could really wish they would start fixing the AI of all the background animals.
    IcedFreon wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.

    Maybe fixing a lore text on a skin or something will make you come running back instead.

    God of War and Resident Evil 2 were fun this weekend

    I'm sure they will be even more fun then this game will be at the start of March when it is 75% of the maps missing.
    Janina Gavankar/Iden Versio Fan
    p0glkjvppdfa.png
    PSN: Empire_TW. Twitter: Empire_TW. Youtube: Empire_TW.
  • Piscettios wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.

    Maybe fixing a lore text on a skin or something will make you come running back instead.

    Further AI improvements to the Tako Chickens would have me running back in to play.

    Pretty sure we got trolled with this Tako Chicken.
    PSN: BucksawBoushh
  • SrawDawg wrote: »
    Will I get a vitamin D deficiency by only doing night maps?

    At the same time you'll diagnose a Vitamin A deficiency by checking if you can see during night
  • Piscettios wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.

    Maybe fixing a lore text on a skin or something will make you come running back instead.

    Further AI improvements to the Tako Chickens would have me running back in to play.

    Pretty sure we got trolled with this Tako Chicken.

    They are trolling us with this entire post-launch support.
    Janina Gavankar/Iden Versio Fan
    p0glkjvppdfa.png
    PSN: Empire_TW. Twitter: Empire_TW. Youtube: Empire_TW.
  • Night OPS should not exclude maps. Ever.
    Find me in Blast, Strike, or sometimes GA, usually playing Officer/Specialist/Aerial... u/n cosworth99. #oldguy
    Add me (xbox Oregon server) if you like
  • bfloo
    14035 posts Member
    Piscettios wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Empire_TW wrote: »
    Just stop playing this game, now that I've played games like apex & anthem this game will soon free my hard drive of 90 gigs. Ea clearly don't support this game

    I'm sure the great emote wheel will bring you back.

    Lmao nah i dont want some garbage emote wheel when I barely emote as troopers.

    Maybe fixing a lore text on a skin or something will make you come running back instead.

    Further AI improvements to the Tako Chickens would have me running back in to play.

    Pretty sure we got trolled with this Tako Chicken.

    That was the only buff in this game that didn't break 3 other things. ;)
    The Knights of Gareth are Eternal

    Pirate of the Knights of Gareth

    h846398gb27k.png


  • cosworth99 wrote: »
    Night OPS should not exclude maps. Ever.

    I wanna see if they go through the Removal of 75% of the maps Clone Wars event after all this negativity about this one.
    Janina Gavankar/Iden Versio Fan
    p0glkjvppdfa.png
    PSN: Empire_TW. Twitter: Empire_TW. Youtube: Empire_TW.
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!